Jeseniova 1164/47
13000 Praha 3
Zobrazit na mapě
Otevírací dobaPO–ČT: 10.00–18.00PÁ: 10.00–17.00SO: otevřeno po předchozí domluvě NE: (tento týden zavřeno)
Otevřeno pro zákazníky Koupelnového studia po předchozí domluvě. Více informací.
Materiál: | nerez | Tvar: | kruhový |
Značka: | JoeyforLife Jihokorejský výrobce sprchových hlavic s překvapivým názvem JoeyforLife nemá menší ambici než zlepšit naše životy díky inspiraci, kterou nachází ve vodě. Celosvětovým leaderem trhu plánuje být v roce 2021. Vzhledem k působivému životopisu značky, asijskému původu a doavadním úspěchům není důvod nevěřit, že se tento cíl podaří naplnit. | Rozměr: | Ø 420 mm |
Kolekce: | Losh | Design: | GEN |
Osvětlení: | LED barevné | Hmotnost netto: | 3,23 kg |
Počet trysek: | 210 | Funkce: | LED barevné, déšť |
Počet vstupů: | 1 | Kód: | TRB 420 C02 CR |
Záruka: | 2 roky |
pdfMontážní návod (1.7 MB)
Postup čistění vnějšího povrchu baterie je obecně stejný, jako při čištění barevných povrchů ostatních výrobků v domácnosti. Zásadně používejte tekuté čisticí prostředky, které neobsahují brusiva. Nepoužívejte ani korozi odstraňující přísady a dávejte pozor, aby přípravky měly pH 6-9. Pro čištění baterie používejte ...
Chci informovat o všem, co mě zajímá
Nejnovější dění ze světa koupelen.
Jeseniova 1164/47, 13000 Praha 3
Otevírací doba:
PO–ČT: 10.00–18.00PÁ: 10.00–17.00SO: otevřeno po předchozí domluvě NE: (tento týden zavřeno)
Otevřeno pro zákazníky Koupelnového studia po předchozí domluvě. Více informací.
Copyright © 2007-2024 by Eshop.perfecto.cz - Všechna práva vyhrazena | Mapa stránek | Zásady ochrany osobních informací (GDPR) | Nastavení soukromí
Pokyny pro čištění nechromových povrchů
Stopy vodního kamene případně jiné skvrny čistěte pouze pomocí vody a neutrálního mýdla, vždy s konečným opláchnutím vodou. Nakonec osušte měkkým hadříkem. Nepoužívejte granulované nebo kyselé čisticí prostředky, abrazivní nebo kovové houby.
Jihokorejský výrobce sprchových hlavic s překvapivým názvem JoeyforLife nemá menší ambici než zlepšit naše životy díky inspiraci, kterou nachází ve vodě. Celosvětovým leaderem trhu plánuje být v roce 2021. Vzhledem k působivému životopisu značky, asijskému původu a doavadním úspěchům není důvod nevěřit, že se tento cíl podaří naplnit.