Jeseniova 1164/47
13000 Praha 3
Zobrazit na mapě
Otevírací dobaPO: 10.00–18.00ÚT–PÁ: 10.00–18.00 (dnes zavřeno), zavřenoSO: otevřeno po předchozí domluvě
Otevřeno pro zákazníky Koupelnového studia po předchozí domluvě. Více informací.
Masážní systém
HYDRO
HYDRO-AIR
Materiál: | akrylát | Tvar: | oválný |
Značka: | Polysan Společnost Polysan z Nesměřic u Zruče nad Sázavou v současné době exportuje 70% své produkce do většiny evropských zemí. Založena byla v roce 1996, kdy spatřila světlo světa první "Polysan" akrylátová vana. Zprvu se produkce skládala z pouhých osmi typů van, které si ale rychle získaly přízeň na českém trhu. Postupně se sortiment rozšiřoval o vany a sprchové vaničky nejen z akrylátu, ale i z litého mramoru. V návaznosti na dynamický rozvoj prodejů dochází každým rokem k rozšiřování nabízeného sortimentu a navyšování objemu výroby. | Rozměr: | 1750 x 800 x 470 mm |
Kolekce: | Viva | Vnitřní tvar: | oválný |
Barva: | bílá | Lesklost povrchu: | lesk |
Napouštění přepadem: | Ne | Přepad: | u širšího okraje |
Objem: | 235 l | Okraj vany: | SLIM |
Kód: | 79119HA | Záruka: | 2 roky |
Chci informovat o všem, co mě zajímá
Nejnovější dění ze světa koupelen.
Jeseniova 1164/47, 13000 Praha 3
Otevírací doba:
PO: 10.00–18.00ÚT–PÁ: 10.00–18.00 (dnes zavřeno), zavřenoSO: otevřeno po předchozí domluvě
Otevřeno pro zákazníky Koupelnového studia po předchozí domluvě. Více informací.
Copyright © 2007-2024 by Eshop.perfecto.cz - Všechna práva vyhrazena | Mapa stránek | Zásady ochrany osobních informací (GDPR) | Nastavení soukromí
Masážní systém HYDRO-AIR:
Společnost Polysan z Nesměřic u Zruče nad Sázavou v současné době exportuje 70% své produkce do většiny evropských zemí. Založena byla v roce 1996, kdy spatřila světlo světa první "Polysan" akrylátová vana. Zprvu se produkce skládala z pouhých osmi typů van, které si ale rychle získaly přízeň na českém trhu. Postupně se sortiment rozšiřoval o vany a sprchové vaničky nejen z akrylátu, ale i z litého mramoru. V návaznosti na dynamický rozvoj prodejů dochází každým rokem k rozšiřování nabízeného sortimentu a navyšování objemu výroby.