Jeseniova 1164/47
13000 Praha 3
Zobrazit na mapě
Otevírací dobaPO–NE: 10.00–18.00 (dnes zavřeno), zavřeno
Rozměr
300 mm
400 mm
Materiál: | leštěná nerez | Značka: | Nimco V roce 1995 vznikla firma Romvel spol. s.r.o. jako specializovaný výrobce kovových koupelnových doplňků. Jednotlivé výrobky se začaly distribuovat pod registrovanou obchodní značkou společnosti NIMCO. S rozšířením značky se rozšířil také výběr použitých materiálů. Design navrhuje značka NIMCO tak, aby byl krásný i účelný a proto vhodný do dnešních moderních koupelen. Přijatelná cena, kvalita a tomu odpovídající záruční doba, jsou hlavní pilíře, na kterých stojí filosofie firmy. |
Rozměr: | 300 mm | Bezbariérové použití: | Ano |
Lepení: | Ne | Kód: | BM 7035 18 |
Záruka: | 5 let |
pdfTechnická specifikace (360.7 kB)
Chci informovat o všem, co mě zajímá
Nejnovější dění ze světa koupelen.
Jeseniova 1164/47, 13000 Praha 3
Otevírací doba:
PO–NE: 10.00–18.00 (dnes zavřeno), zavřeno
Copyright © 2007-2024 by Eshop.perfecto.cz - Všechna práva vyhrazena | Mapa stránek | Zásady ochrany osobních informací (GDPR) | Nastavení soukromí
Koupelnové madlo 30 cm x 25 mm do koupelny, sprchy, pro seniory je skvělým doplňkem do koupelny. Často bývá koupelně vyčleněna jen opravdu malá plocha. A právě proto, že v této často nejmenší místnosti nebývá příliš prostoru pro estetické doplňky, měli bychom zaostřit svoji pozornost především na předměty, které plní konkrétní funkce. Řešením může být právě některý z následujících výrobků. Uchycení madla na každé straně dvěma šrouby. Vzdálenost mezi šrouby 300 mm. Rozteč mezi šrouby na jedné straně 45-52 mm.
V roce 1995 vznikla firma Romvel spol. s.r.o. jako specializovaný výrobce kovových koupelnových doplňků. Jednotlivé výrobky se začaly distribuovat pod registrovanou obchodní značkou společnosti NIMCO. S rozšířením značky se rozšířil také výběr použitých materiálů. Design navrhuje značka NIMCO tak, aby byl krásný i účelný a proto vhodný do dnešních moderních koupelen. Přijatelná cena, kvalita a tomu odpovídající záruční doba, jsou hlavní pilíře, na kterých stojí filosofie firmy.